+421 904 247 001 / [email protected]

Consumer Psychology Xmas School 2017

Preniknite do podvedomia a myslí vašich zákazníkov a robte marketing efektívnejšie


  • Dátum
    7. 12. 2017
  • Miesto konania
    Life-Up - Sabinovská 6, Bratislava

 

O workshope

Aj giganti reklamného sveta ako Ogilvy & Mather pochopili, že prišiel čas posunúť marketing o krok ďalej. Nápaditá kreatíva a pekný vizuál v dnešnej dobe presýtenej informáciami nestačia.

Preto je potrebné preniknúť hlbšie do myslí zákazníkov, pochopiť čo najsilnejšie vplýva na ich podvedomie, rozhodnutia a správanie. Ogilvy & Mather preto vytvorili novú divíziu, ktorá snúbi vedy o ľudskom rozhodovaní s marketingom - Ogilvy Change.

Tento workshop vám umožní nahliadnuť do tajov vied o ľudskom rozhodovaní a zákazníckom podvedomí. Experti na behaviorálne vedy a zákaznícke správanie z konzultačnej firmy MINDWORX vám ukážu nástroje, ako robiť moderný a efektívnejší marketing. Ukážu vám, ako vniesť do umenia marketingu behaviorálnu vedu.

Už tretia edícia workshopu, ktorý sa na jar a v lete tešil veľmi pozitívnym ohlasom.
Medzi spokojných účastníkov patria napríklad:

Orange
SLSP
Profesia
ESET

Program

Štvrtok
7.12.2017
9:00 – 10:00

Matej Šucha, MINDWORX

  • Čo sú to behaviorálne vedy a prečo by mali marketérov zaujímať?
  • Čo majú marketing a behaviorálne vedy spoločné a čím sa líšia?
 
10:00 – 15:00

Matej Šucha, MINDWORX a Tomáš Vatrt, Adbee

  • Behaviorálny framework prístupu k marketingovým projektom ADAPT
  • A (Analyze the decisiom making process) - Porozumieť rozhodovaciemu procesu zákazníkov je prvý a kľúčový krok pri dizajne efektívnej kampane
  • D (Drivers of behavior change) - Predstavíme si radu vedecky overených behaviorálných nástrojov, ktorými marketér dokáže meniť vnímanie, správanie a rozhodnutia zákazníkov
  • A (choice Architecture) - Architektúra voľby, čiže spôsob, akým sú možnosti voľby prezentované silno ovplyvňuje rozhodnutia zákazníkov. Často môže nepatrná zmena znamenať zvýšenie predaja o desiatky percent.
 
15:00 – 16:00

Michal Plevka, MINDWORX

  • P (Perception of price and product) - Povieme si základné pravidlá ako jednoducho pracovať s vnímaním cien a meniť tak preferencie zákazníkov. Takisto vnímanie kvality produktu nie je fixné, ale môžeme ho ľahko ovplyvniť zmenou niekoľkých slov.
 
16:00 – 16:30

Tomáš Vatrt, Adbee

  • T (Test and iterate) - Naozaj efektívne kampane a komunikácia vznikajú buď náhodou, alebo vďaka umnému testovaniu a rýchlemu iterovaniu navrhnutých riešení.
 
Registrujte sa

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť?

Ak nechcete zapadnúť do šedého davu tisícov priemerných marketérov, musíte priniesť niečo inovatívne a najmä efektívne. Práve behaviorálne vedy a ich aplikácie do zákazníckej psychológie vám v tom môžu pomôcť. Po tomto workshope sa na zadania začnete pozerať úplne inak. Začnete prenikať hlbšie do myslí vašich zákazníkov a navrhovať riešenia, ktoré vyniknú svojou efektivitou.

Celodenný catering
Certifikát
Podklady ku školeniu

Odber noviniek

Neprehliadnite novinky zo sveta aplikovanej psychológie a behaviorálnej ekonómie. Sledujte náš newsletter. Dozviete sa čo je nové a neujde vám žiadny z našich plánovaných workshopov.


FAQ

A
Ak by ste na workshop náhodou nemohli prísť, vašu účasť môžete kedykoľvek zrušiť až do 10 dní pred konaním workshopu. Po tomto termíne sa síce účasť nedá zrušiť, ale môžete za vás poslať akéhokoľvek náhradníka.
A
Do 24 hodín od nás dostanete potvrdenie vašej rezervácie emailom. Ak by ste obratom potrebovali zistiť, či je na workshope ešte miesto, zavolajte nám prosím na +421 904 247 001.
A
Bude dobré (ale nie nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet. Pero a papier sa tiež môžu hodiť.
A
Na workshope dostanete tlačené prezentácie a tlačené podklady k cvičeniam.
A
Nepotrebujete žiadne špeciálne vedomosti.
A
Počet účastníkov je obmedzený na 16, aby sme zachovali osobný prístup, možnosť interakcie a diskusie.