+421 904 247 001 / [email protected]

Consumer Psychology Spring School 2017

Čakajú vás dva dni plné kľúčových poznatkov o zákazníckej skúsenosti a dobrom zákazníckom zážitku (2. ročník)


  • Dátum
    16. 3. 2017 - 17. 3. 2017
  • Miesto konania
    Life-Up - Teslova 30, Bratislava

 

O workshope

Na základe výborných ohlasov na Consumer Psychology Winter School 2016 sme sa workshop rozhodli v marci zopakovať s rovnakým zameraním -  zákaznícka skúsenosť.

Workshop je určený pre tých, ktorí si uvedomujú dôležitosť zákazníckej skúsenosti a zákazníckeho zážitku. Dozviete sa, čo naozaj stojí za spokojnosťou vašich zákazníkov a ako môžu malé zmeny výrazne zlepšiť zážitok vašich zákazníkov. Predstavíme si praktický model prístupu k zlepšovaniu zákazníckej skúsenosti, kde si odpovieme napríklad na otázky: Aké faktory ovplyvňujú spokojnosť alebo nespokojnosť? Ako postupovať, keď chcem lojálnych zákazníkov? A mnoho ďalších...

Medzi spokojných účastníkov workshopu patria napríklad:

Phoenix
SLSP
ESET
Orange

Program

Štvrtok
16.3.2017
9:30 – 12:30

Ján Uriga, PwC Advisory

  • Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo je kľúčová?
  • Customer journey
 

Matej Šucha, MINDWORX

  • Iceberg model zákazníckej skúsenosti (najskôr treba odstrániť negatíva, až potom vytvárať pozitíva)
  • Najlepší prediktor nespokojnosti a nelojality: Vnímaná námaha
 
13:30 – 16:30

Matej Šucha, MINDWORX

  • Pocit, ktorému musíme za každú cenu predísť: Neistota
  • Aké ďalšie faktory vytvárajú negatíva v zákazníckom zážitku?
  • Psychológia čakania
Piatok
17.3.2017
9:30 – 12:00

Matej Šucha, MINDWORX a Matúš Dragúň, AROMA Marketing

  • Kľúč k pretváraniu zákazníckej skúsenosti: Experience engineering
  • Psychológia pozitívneho zážitku
  • Aké ďalšie faktory vytvárajú pozitívny zákaznícky zážitok?
  • Bonus: Vplyv vône na zákaznícku skúsenosť
 
13:00 – 16:00

Tomáš Vatrt, Adbee

  • Kedy sa snažiť predčiť očakávania zákazníkov
  • Lojalita, čo to je a ako sa vytvára
 

Ján Uriga, PwC Advisory

  • Ako prebieha zlepšovanie zákazníckej skúsenosti - Pohľad do vnútra organizácie
  • Úvod do change managementu - Ako treba zmeniť organizáciu, aby sa lepšia zákaznícka skúsenosť prejavila
  • Ďalšie dôležité aspekty zlepšovania zákazníckej skúsenosti
Registrujte sa

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť?

Zákaznícka skúsenosť sa stala všadeprítomným buzzword, ale málokto k nej pristupuje správne. Ak nie ste z tých, ktorí sa iba tvária, že sú customer-centric a naozaj ste pochopili dôležitosť zákazníckej spokojnosti pre dlhodobý úspech vašej firmy, tento workshop je určený pre vás. Dostanete unikátnu šancu nahliadnuť do podvedomia vašich zákazníkov a pochopiť čo naozaj stojí za zákazníckym zážitkom.

Celodenný catering
Certifikát
Podklady ku školeniu

Speakeri

Tomáš Vatrt
CEO, Adbee

Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, prednáša o témach ako presvedčivý copywriting a content marketing. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie, marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov. S Matejom spoluzakladal MINDWORX s myšlienkou aplikovania poznatkov behaviorálnej ekonómie do každodennej praxe aj pri projektoch v agentúre.

Matej Šucha
Managing partner, MINDWORX

Založil a vedie konzultačnú spoločnosť MINDWORX, zameranú na aplikácie poznatkov z behaviorálnej ekonómie a psychológie spotrebiteľa do biznisu. Primárne sa venuje konzultačným projektom v oblasti zákazníckej skúsenosti a zefektívňovania predaja. Vyštudoval prestížnu Copenhagen University v Dánsku,  ETH Zurich vo Švajčiarsku a v rokoch 2012 až 2014 profesionálne pôsobil v Rakúsku. Prednáša na konferenciách a na Univerzite Komenského na témy behaviorálnych vied a ich aplikácií.

Ján Uriga
Senior Manager, PwC Advisory

V rokoch 2003 až 2009 pracoval ako manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblastiach zákazníckej skúsenosti, strategického riadenia zmien a inovácií. Vedie MBA kurzy change managementu a leadershipu na Viedenskej technickej univerzite. V PwC je zodpovedný za vedenie a rozvoj kompetenčného centra v oblasti firemných transformácií. Pravidelne publikuje v médiách a prednáša na konferenciách.


Galéria

Consumer Psychology Spring School 2017




Odber noviniek

Neprehliadnite novinky zo sveta aplikovanej psychológie a behaviorálnej ekonómie. Sledujte náš newsletter. Dozviete sa čo je nové a neujde vám žiadny z našich plánovaných workshopov.


FAQ

A
Ak by ste na workshop náhodou nemohli prísť, vašu účasť môžete kedykoľvek zrušiť až do 10 dní pred konaním workshopu. Po tomto termíne sa síce účasť nedá zrušiť, ale môžete za vás poslať akéhokoľvek náhradníka.
A
Do 24 hodín od nás dostanete potvrdenie vašej rezervácie emailom. Ak by ste obratom potrebovali zistiť, či je na workshope ešte miesto, zavolajte nám prosím na +421 904 247 001.
A
Bude dobré (ale nie nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet. Pero a papier sa tiež môžu hodiť.
A
Na workshope dostanete tlačené prezentácie a tlačené podklady k cvičeniam.
A
Nepotrebujete žiadne špeciálne vedomosti.
A
Počet účastníkov je obmedzený na 16, aby sme zachovali osobný prístup, možnosť interakcie a diskusie.