+421 904 247 001 / [email protected]

CONSUMER PSYCHOLOGY SUMMER SCHOOL 2016

3 CEOs a 2 dni nabité poznatkami
o psychológii vašich zákazníkov


  • Dátum
    30. 6. 2016 - 1. 7. 2016
  • Miesto konania
    Educafé, Robotnícka 5, Bratislava

O workshope

Úvodny zo série workshopov Consumer Psychology School mal za cieľ priniesť účastníkom nové poznatky z viacerých zákutí psychológie spotrebiteľa. Hovorili sme o základných princípoch psychológie presviedčania; o tom, čo zakaznikov odrádza od kúpy; ale aj o presvedčivom copywritingu a tvorbe a využití persón.

Workshopu sa zúčastnili marketéri, ľudia zodpovední za sales, alebo experti na direct mailing z firiem ako Eset, Slovenská Sporiteľňa, Orange, Marsann a iné.

Orange
SLSP
ESET
Marsann

Program

Pondelok
30.6.2016
8:00 - 11:30

Matej Šucha, MINDWORX

  • čo riadi rozhodnutia zákazníkov?
  • čo je rozhodovací proces zákazníka a prečo je kľúčové ho poznať?
  • 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov
 
12:30 - 15:00

Matej Šucha, MINDWORX

  • čo je rozhodovací kontext a ako s ním pracovať?
  • ako malé zmeny v kontexte môžu znamenať veľké výsledky?
  • ako poznatky z behaviorálnej ekonómie aplikovať do prezentácie produktu a pricingu?
  • čo zákazníkov odráza od kúpy
Utorok
1.7.2016
8:00 - 11:30

Tomáš Vatrt, ADBEE

  • ako písať texty, tak aby predali?
  • naučte sa povedať viac, menej slovami email, ktorý si každý prečíta
  • popis produktu/služby, ktorý vyzdvihne jeho hlavné benefity
 
12:30 - 15:00

Jana Melišová, UI42

  • persóny, čo to je a ako nám vedia pomôcť pri predaji a tvorbe efektívnej ponuky
  • ako persóny správne vytvoriť
  • ako persóny používať v praxi
  • customer journey, jeho tvorba, prínos a využitie v praxi
Registrujte sa

Prečo by ste sa mali na workshope zúčastniť?

V dobe rastúcej konkurencie a prakticky neobmedzených možností sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv svojich zákazníkov. Ukážeme vám, ako sa vaši zákazníci rozhodujú a čo formuje ich preferencie. Naučíme vás preniknúť do ich psychológie a zefektívniť tak predaj, zlepšiť customer experience a váš písaný a hovorený text spraviť presvedčivejšími.

Celodenný catering
Certifikát
Podklady ku školeniu

Speakeri

Tomáš Vatrt
CEO, Adbee

Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, prednáša o témach ako presvedčivý copywriting a content marketing. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie, marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov. S Matejom spoluzakladal MINDWORX s myšlienkou aplikovania poznatkov behaviorálnej ekonómie do každodennej praxe aj pri projektoch v agentúre.

Jana Melišová
UX CEO, ui42

Použiteľnosti webových aplikácií sa do hĺbky venuje vyše 15 rokov. Svoje poznatky o správaní a očakávaniach používateľov čerpá z testovaní použiteľnosti v UX laboratóriu ui42. Pilierom jej práce je zmyslupná funkčnosť rôznych foriem online riešení, ich dobrá použiteľnosť s orientáciou na skutočného používateľa a efektívny grafický dizajn. Je autorom riešení mnohých UX projektov pre veľkých slovenských i zahraničných klientov.

Matej Šucha
Managing partner, MINDWORX

Založil a vedie konzultačnú spoločnosť MINDWORX, zameranú na aplikácie poznatkov z behaviorálnej ekonómie a psychológie spotrebiteľa do biznisu. Primárne sa venuje konzultačným projektom v oblasti zákazníckej skúsenosti a zefektívňovania predaja. Vyštudoval prestížnu Copenhagen University v Dánsku,  ETH Zurich vo Švajčiarsku a v rokoch 2012 až 2014 profesionálne pôsobil v Rakúsku. Prednáša na konferenciách a na Univerzite Komenského na témy behaviorálnych vied a ich aplikácií.


Galéria




Odber noviniek

Neprehliadnite novinky zo sveta aplikovanej psychológie a behaviorálnej ekonómie. Sledujte náš newsletter. Dozviete sa čo je nové a neujde vám žiadny z našich plánovaných workshopov.


FAQ

A
Ak by ste na workshop náhodou nemohli prísť, vašu účasť môžete kedykoľvek zrušiť až do 10 dní pred konaním workshopu. Po tomto termíne sa síce účasť nedá zrušiť, ale môžete za vás poslať akéhokoľvek náhradníka.
A
Do 24 hodín od nás dostanete potvrdenie vašej rezervácie emailom. Ak by ste obratom potrebovali zistiť, či je na workshope ešte miesto, zavolajte nám prosím na +421 904 247 001.
A
Bude dobré (ale nie nevyhnutné), aby ste so sebou mali notebook alebo tablet. Pero a papier sa tiež môžu hodiť.
A
Na workshope dostanete tlačené prezentácie a tlačené podklady k cvičeniam.
A
Nepotrebujete žiadne špeciálne vedomosti.
A
Počet účastníkov je obmedzený na 16, aby sme zachovali osobný prístup, možnosť interakcie a diskusie.